ورود/ثبت نام

کاندیدای شورای شهر ؛ رشت من، شهر خلاق

City Council candidate; My Rasht, a creative city

دسته بندی: رپورتاژ
151 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
04 مرداد 1403
تاریخ انتشار:
04 مرداد 1403

نماینده شورای شهر؛ رشت من، شهر خلاق

از دیدگاه مریم امانی؛

رابطه ی اقتصاد و فرهنگ یکی از نظریه های قوی است که الان در دنیا شکل گرفته است. اوضاع و روابط اقتصادی فقط بر درآمدها و مالیات‌ها و... تأثیر نمی گذارد، اقتصاد در فرهنگ می تواند تأثیر بسیار عمیقی هم در باورها و نگرش ها داشته باشد. فقر اقتصادی، فقر فرهنگی می آورد. اگر پروژه‌های عمران و آبادی و توسعه ی اقتصادی با بی توجهی به مسائل فرهنگی، به سرانجامی هم برسد، ضایعه ی فرهنگی خودش را تولید می کند و افراد را نسبت به آرمان ها بی توجه می کند. 

مریم امانی معتقد است شهری که روزی مهد اولین ها در کشور بوده، شهری که بسیاری از متخصصان و دانشمندان جهان از دلش روییده اند، شهری که به لحاظ مسایل استراتژیک جزء بیشترین تردد مسافران و توریست بوده است، می بایست همچون نگینی زرین نه تنها در استان بلکه در سطح کل کشور بدرخشد. برنامه ریزی – پیگیری مطالبات و فراهم نمودن بستری مناسب برای سرمایه گزاران داخلی و خارجی قطعا ً این مهم را فراهم خواهد نمود. او معتقد است وضعیت نابسامان جاده های اصلی و فرعی شهر رشت، کمبود سرانه فضای سبز معابر شهری ، اتمام نادرست پروژه های عمرانی ، فراری دادن سرمایه گذاران داخلی و خارجی و.... وضعیت این شهر را به جایی رسانیده که رشت را تنها به باران های نقره ایش می شناسند.

کاندیدای شهر من

سرکار خانم مریم امانی کاندیدای مورد تایید مجموعه سئوکار سیروتا

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.