ورود/ثبت نام

پارتنر شیپ راهی برای تبلیغات ارزان!

Partnership is a way for cheap advertising!

دسته بندی: رپورتاژ
24 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
12 اسفند 1402
تاریخ انتشار:
12 اسفند 1402

تبلیغات از طریق پارتنر شیپ 

یکی از شیوه های تبلیغات رایگان یا تبلیغات ارزان، تبلیغ از طریق پارتنر شیپ هست. در تبلیغات به وسیله پارتنر شیپ شما و شریکتون برای هم دیگه تبلیغ می کنید. و کسب و کار شریک رو به مشتری هاتون معرفی می کنید. شما برای اینکه یه شریک تجاری پیدا کنید. باید به چند تا نکته توجه کنید:

  • اول اینکه کسب و کاری که برای شریک تبلیغاتی انتخاب می کنید باید کسب و کار مرتبط با کسب و کار شما داشته باشه 
  • دوم اینکه پرسونای مشتری هاتون مشابه باشه ( اگه در مورد پرسونا مشتری چیزی نمی دونید می تونید به مقاله مربوطه در سایت ادنل مراجعه کنید)
  • سوم اینکه کسب و کاری که باشما در تبلیغات شریک میشه باید در سطح کسب وکار شما باشه تا اعتبار کسب و کار شما زیر سوال نره 

خب در این قسمت چند تا مثال از همکاری کسب و کار ها می زنیم. 

 

خیاطی و پارچه فروشی 

کسب و کار محلی مثل پارچه فروشی و خیاطی می تونن با هم شریک تبلیغاتی بشن. افرادی که از پارچه فروشی ها، پارچه می خرن به دو دسته تقسیم میشن. افرادی که خودشون خیاطی می کنن و افرادی که پارچه میخرن بدن خیاط براشون بدوزه. 

به این ترتیب یک خیاطی و پارچه فروشی می تونن با هم همکاری کنن و پارچه فروش آدرس خیاطی رو به مشتری های خودش بده. 

از اون طرف صاحب خیاطی میتونه چند تا از پارچه های مرغوب پارچه فروشی رو در محل کارش قرار بده. و از این طریق پارچه فروشی شریک رو به مشتری های خودش معرفی کنه. 

پارتنرشیپ

 

 

سیسمونی و صنایع چوبی 

سیسمونی نوزادان شامل موارد زیادی میشه، از لباس و لوازم بهداشتی تا تخت و کمد و غیره. 

یه سری از مغازه های هستن که لباس کودک و سیسمونی عرضه میکنن. این فروشگاه ها می تونن با فروشگاه ها یا کارگاه هایی که تولید کننده صنایع چوبی کودک هستن به عنوان شریک تبلیغاتی همکاری کنن. 

مادر و پدری که به دنبال سیسمونی هستن حتما تخت و کمد هم برای کودکشون میخرن بنابراین همون طور که در مثال بالا گفتیم این دو کسب و کار مکمل هم هستن نه رقیب هم و می تونن به گسترش و پیشرفت همدیگر کمک کنند. 

 

کم کردن هزینه ها از طریق پارتنرشیپ

همون طور که می دونید این روزها خرید اینترنتی گسترش پیدا کرده و سهم قابل توجهی از فروش رو از آن خودش کرده. ما در خرید اینترنتی محصول نمی فروشیم عکس محصول رو می فروشیم. بنابراین تهیه عکس های باکیفیت خیلی مهمه. اما تهیه عکس صنعتی از محصولات برای کسب و کار های محلی و کوچک ممکنه به صرفه نباشه. از این رو داشتن یه شریک می تونه خیلی مفید باشه تا هزینه های عکاسی بین دو شریک نصف بشه. به مثال های زیر توجه کنید تا موضوع براتون روشن تر بشه. 

 

تصور کنید که شما یه پیج اینستاگرام اکسسوری دارید. در این صورت میتونید با یه فروشگاه لباس شب همکاری کنید و از ترکیب لباس شب و اکسسوری عکس بندازید. این کار هم هزینه های شما رو کم میکنه هم هر دو طرف لازم نیست که برای محصول مکمل خودشون هزینه ای کنن. و جلوه و کاربرد محصولات رو به روشنی نمایش میده. 

پارتنرشیپ

شلوار و کفش هم دو تا دوست دیرینه هستن. ما همیشه به ترکیب شلوار و کفشمون دقت می کنیم که اصطلاحا به همدیگه بیان. یه فروشگاه کفش فروشی و یک فروشگاه شلوار میتونن پارتنر شیپ های موفقی باشن. 

توی هر شغلی که هستید حتما می تونید با یه کم تحقیق یه شریک برای عکاسی یا تبلیغات پیدا کنید. با همین کار های ساده می تونید هم کیفیت فروشتون رو افزایش بدید و هم تو هزینه ها تون صرفه جویی کنید. امیداواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشه. 

 

ادنل چیست؟

باید بگم پشت سایت ادنل یه تیم خلاق و جوان و با انگیره هست. ماهیت سایت ادنل یه سایت واسطه ای هست. سایتی که واسطه ای شده بین اجاره دهنده ها و اجاره کننده های رسانه های تبلیغات محیطی.

اگه دارنده رسانه های محیطی هستید می تونید از طریق پنل رایگانی که ادنل در اختیارتون قرار میده، رسانه های تبلیغاتی رو که مالکش هستید رو روی سایت بارگذاری کنید.

اگه صاحب یه کسب و کار هستید خیلی راحت می تونید از طریق باکس جستجوی ادنل ابزار تبلیغاتی مورد نظرتون رو در لوکیشن دلخواهتون پیدا کنید و بعد با چند تا کلیک رزروش کنید.

وب سایت مهندس 360 هیچ مسئولیتی در قبال رپرتاژ منتشر شده بر عهده ندارد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.