ورود/ثبت نام

کتاب آموزش نرم افزار پروتئوس – Proteus

Proteus Software Training Book

دسته بندی: دانلود کتاب و جزوه
291 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
18 شهریور 1403
تاریخ انتشار:
18 شهریور 1403

با اینکه سال ها از حضور این نرم افزار در دنیای صنعت برق می گذرد اما همچنان گزینه اول برای تحلیل مدارات میکروکنترلی می باشد، هرچند که برخی افراد این تقسیم بندی را قبول ندارند و دامنه کاربردی این نرم افزار را بسیار فراتر از تحلیل میکرو می دانند ولی حقیقت این است نرم افزار پروتئوس با تکیه بر توان تحلیلی بالا در میکروکنترلر ها توانسته جایگاه امروزی خود را بدست بیاورد.

امروزه گرایش ها دیگر در حصار خود نمی گنجند و شاهد تعامل بسیار بالا بین گرایش های مختلف هستیم، شاید یک دانشجوی قدرت یا کنترل نرم افزار Proteus را برای تحلیل دستگاه های خود نپسندد ولی چیزی که مشخص است نرم افزار پروتئوس نیز یکی از گزینه های خوب برای کار با میکروکنترل ها می باشد.

در کتاب آموزش پروتئوس شما بدون خواندن موارد اضافی مستقیما به سراغ کار با این نرم افزار می روید که نویسنده توانسته به خوبی بروی نقاط قوت این نرم افزار تکیه نماید، کتاب آموزش Proteus با داشتن 85 صفحه می تواند شروع مناسبی برای کار با این نرم افزار محبوب در گرایش الکترونیک باشد.

پارت 1: حجم فایل 2.33MB

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.