ورود/ثبت نام

دانلود کتاب آموزش ایلوستریتور

Illustrator training

دسته بندی: دانلود کتاب و جزوه
153 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
16 شهریور 1403
تاریخ انتشار:
16 شهریور 1403

پیدا کردن منبع جامع و کلی برای یادگیری نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، ایلوستریتور و ... بسیار سخت است، چون هر سال آنها امکانات جدید و ویژگی های جدیدی به خود می گیرند. فیلم های آموزشی اینترنت شرکت ها هم جامع نیستند، از روی متن می خوانند و به یاد دهی چیزهای ساده می پردازند، بطوری که اگر شما به اندازه یک دی وی دی هم از اینترنت دانلود کنید یا چند پکیج آموزشی بخرید باز همه نرم افزار را یاد نگرفته اید.

در این شرایط ممکن است شما به کتاب رجوع کنید. کتاب یک منبع خوب برای یادگیری جامع است که برخالف ویدئوهای آموزشی امکان رجوع سریع و همچنین بخاطر سپاری و یاد آوری (مخصوصاً برای ما ایرانی ها که فقط با کتاب آموزش داده می شویم!) را دارد. اما اینجا متوجه می شوید کتاب به روز خوبی وجود ندارد و اکثر این کتاب ها هم زیاده نویسی می کنند تا از بکار بردن تصاویر رنگی اجتناب کنند. شاید هم خواسته باشند فقط پول در آورند. در این شرایط بعد از خواندن یک صفحه، یک فصل و ... و چند کتاب میفهمید که اگر خلاصه می کردند کل آموزش ها یک دفتر 40 برگ هم نبوده است. پس باید چگونه یاد گرفت؟ 

بهترین روش برای یادگیری شرکت در کلاس های یک استاد حرفه ای که در بازارکار هم کار می کند است. فقط این راه است که در زمان کم شما را به نتیجه می رساند. راه دیگر هم صرف زمان زیاد و استفاده از منابع مختلف (کتاب + فیلم های آموزشی شرکت های مختلف و البته انجمن های اینترنتی) است که به خاطر پول زده نشده اند. همین الان یک راه دیگر یادگیری جامع و حرفه ای هم اضافه شد! آن هم کتاب سورس باز است. امیدوارم این کتاب زمان کم و یادگیری جامعی را برای شما به ارمغان آورد.

پارت 1: حجم فایل 4.08MB

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.