ورود/ثبت نام

پکیج های اجی مجی چهارم دبستان با تدریس خانم فرزانه صدیقی

Aji Maji packages for the fourth grade with the teaching of Ms. Farzaneh Sedighi

دسته بندی: رپورتاژ
88 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
31 اردیبهشت 1403
تاریخ انتشار:
31 اردیبهشت 1403

یکی از اساسی ترین زمان های یادگیری دانش آموزان در دوران ابتدایی می باشد چون که پایه و اساس نوشتن و خواندن و... را در این دوران آموزش می بینند اما این روزها با وجود کرونا و مشکلات ناشی از یادگیری دانش آموزان با کلاس های آنلاین و عدم حضور در کلاس های مدرسه این دغدغه را برای والدین ایجاد می کند که در این صورت ممکن است آینده فرزندشان به چه صورت باشد و چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما در این میان بهترین راهکار کدام است؟ در ادامه با من همراه باشید تا راه حل این مشکل را برای شما ارائه دهم.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

مهم ترین بخش در کل دوران مدرسه برای دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد به طوری که اگر در این دوران دانش آموز به تمامی دروس به خصوص ادبیات فارسی مسلط باشد تا انتهای دوران دانشگاه و... از لحاظ نوشتاری به مشکلی برنخواهند خورد و این یعنی این که باید در این دوران وقت بسیاری برای یادگیری دانش آموز صرف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به موسسه اجی مجی https://ajjimajji.org/ajimaji-institute مراجعه کنید.

 

مشکلات اپلیکیشن شاد

به نقل از سایت عصر ایران در پی شیوع بیماری کرونا در جهان که منجر به تعطیلی مدارس در همه کشورها ازجمله ایران شد و نظر به اهمیت و ضرورت ادامه آموزش دانش آموزان، وزارت آموزش‌وپرورش با تاکید برایجاد مدارس در فضای مجازی، تلاش‌های بی‌وقفه را در این راستا آغاز کرد و در کوتاه‌ترین فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را راه‌اندازی کرد. براین اساس، شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در فضایی ایزوله و با امکانات بومی و به‌عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شده تا آنچه در مدرسه اتفاق می‌افتد در زمان تعطیلی مدارس دراین فضای امن مجازی صورت گیرد. اما بسیاری از معلمان معتقدند که شبکه شاد دارای مشکلاتی نیز می باشد که عبارتند از: کُند بودن پلت‌فرم شاد که به‌اذعان برخی معلمان پاسخ دانش‌آموز "ویس" 20 دقیقه پس از طرح سؤال معلم ارسال شد همچنین امکان پرسش و پاسخ همزمان وجود ندارد. * کلاس درس ساعت 8 صبح شروع می‌شود ولی تا ساعت 13 هنوز فیلم‌های تدریس در شبکه شاد بارگذاری نشده است و در این صورت اگر دانش آموز هم بازیگوش باشد که یادگیری دشوارتر هم خواهد شد.

 

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات فراوانی که در این مورد مطرح شد و همچنین عدم یادگیری کافی اکثر دانش آموزان با آموزش مجازی به خاطر تایم کم آموزش و حجم بالای مباحث و هم چنین سوال هایی که ممکن است برای دانش آموز پیش بیاید و اگر به پاسخ آن ها دست پیدا نکند با پابه ای بیش از پیش ضعیف تر به مراحل بعدی راه پیدا خواهد کرد که موضوع فقط به این جا ختم نمی شود چون که ممکن است در آینده به مشکلات بزرگ تری تبدیل شده و گریبان گیر دانش اموز و والدین او بشود . اما اگر همین دانش آموزان با آموزشی خاص نظیر آموزش با انیمیشن و تصویرسازی مطالب را یاد بگیرند نه تنها دچار فراموشی در این مطالب نمی شوند بلکه با علاقه پای درس نشسته و از آن بهره می برند.

 

 

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

متاسفانه از اوایل اسفند ماه سال قبل تمامی دانش آموزان ابتدایی درس را کنار گذاشته و یا خیلی کم به آن اهمیت داده اند و این سبب شده تا آن طور که باید و شاید مطالب را به خوبی یاد نگیرند، چون با وجود بازگشایی مدارس کلاس های حضوری بسیار کم خواهد بود که این اتفاق به ضرر دانش آموزان است.

mohandes360.ir

از همه مهم تر در این دوران دانش آموزانی که سال اولی هستند که با معزل بزرگی روبه رو خواهند شد اما حرف آخر با استفاده از اجی مجی و روش تدریس خاص خود به والدین و فرزندان خود این مژده را می دهد که دیگر نگران یادگیری دروس نباشند.اجی مجی دو شخصیت عروسکی هستند که خواهر و برادرند و جزو دانش آموزان کلاس می باشند وقرار است دانش آموزان در کنار این دو خواهر و برادر و اساتید مجرب و دلسوز مجموعه ابتدایی با سرگرمی و نهایت سادگی کل دروس را آموزش ببینند. در ادامه می توانید قیمت محصولات اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

معرفی فرزانه صدیقی معلم چهارم ابتدایی

معلم چهارم دبستان این مجموعه خانوم صدیقی با استفاده از اکت های بینظیرشان سبب می شوند تا دانش آموز احساس خستگی نکند و با علاقه به درس خواندن بپردازد. هم چنین خانوم صدیقی شاعر، داستان سرا و کاملا مسلط به آموزش نمایشی می باشند. در ادامه می توانید محصولات اجی مجی چهارم ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند. 

 

mohandes360.ir

 

20 درصد از محتوای آموزشی رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل 20 درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای دریافت محصولات اجی مجی با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی و مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

  • 021-66572046
  • 021-66058258
  • 021-66572045
  • 021-66017397

بکوریتی ( مرکز خرید بک لینک ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت ها، جهت انتشار مقالات ارزشمند شما ( همچون مقاله ی بالا ) می باشد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.