ورود/ثبت نام

بهترین پاور بانک های موجود در بازار در سال 2020

The best power banks on the market in 2020

دسته بندی: رپورتاژ
58 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
05 فروردین 1403
تاریخ انتشار:
05 فروردین 1403

تمام شدن شارژ گوشی موبایل حین کارهای مختلف، شاید یکی از بدترین حس ها باشد؛ مثلاً هنگامی که در ماشین نشسته باشید و قصد داشته باشید با یکی از افراد خانواده تان تماس بگیرید ولی متوجه شوید که گوشی شما فقط 1 درصد دیگر باتری دارد؛ یا مثلا وقتی در قطار در حال بازی کردن Clash Of Clans در گوشی خود باشید و ناگهان متوجه شوید که فقط 3 درصد دیگر از باتری برای شما باقی مانده است؛ چه بدشانسی بزرگی! اما سوال اصلی اینجاست که چه پاوربانکی را برای خرید انتخاب کنیم؟ با گذر زمان پاسخ دادن به این سوال سخت تر هم می شود چراکه هر هفته ده ها برند، از پاوربانک های جدید خود رونمایی کرده و آنها را به بازار عرضه می کنند. ما در این راهنمای خرید پاوربانک بعد از بررسی چند مدل از بهترین پاور بانک های موجود در بازار، به این سوالات پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با ظرفیت 5000، 10000، 20000 و 40000 می نمایند یکی از پیشنهادات پاوربانک ها برای خرید شارژر همراه خرید محصولات این برند می باشد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.