ورود/ثبت نام

دانلود رایگان نرم افزار سیلواکو 2014 (silvaco 2014)

silvaco 2014 download

دسته بندی: دانلود نرم افزار
56 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
30 اردیبهشت 1403
تاریخ انتشار:
30 اردیبهشت 1403

سیلواکو یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای شبیه سازی ادوات نیمه هادی و نمایش انواع مشخصه های افزاره های مختلف می باشد. شرکت سیلواکو به‌صورت تخصصی روی نرم افزار شبیه‌سازی با هدف پوشش کامل تمام جنبه‌های مدرن طراحی الکترونیک، کار می‌کند. این شرکت در ابزار TCAD، امکان مدلسازی و شبیه سازی قابلیت‌های مدلسازی و شبیه‌سازی مدرن مدارات الکترونیک را با در نظر گرفتن جزئیات مربوط به ساخت VLSI فراهم می‌آورد.

یک محیط ساده و کاربرپسند برای انجام طراحی و به‌کارگیری تعداد زیادی از گزینه‌های مختلف که برای ایجاد مدل‌های پیچیده و مشاهده سه بعدی ساختارها ارائه شده، با کمک ابزارهای ارائه شده در سیلواکو می‌توان پدیده‌های مختلفی از جمله هدایت الکتریکی، تحلیل حرارتی، تشعشعات و اثرات لیزر را مدل کرد. انواع زیادی از فرایندهای رشد لایه‌های نیمه‌هادی و خواص مواد (مانند قابلیت تحرک، پارامترهای بازترکیب، ضرایب یونیزاسیون و پارامترهای نوری) ارائه می‌شوند تا یک شبیه‌سازی دقیق انجام پذیرد. شبیه‌ساز ATLAS مجموعه‌ای کامل از ابزارهای پیشرفته جهت تحلیل دو بعدی و سه بعدی ادوات نیمه‌هادی است. علاوه بر این، با دارا بودن چکیده‌ای از تمام جزئیات ساخت موجب می‌شود تا طراح بتواند روی طرح واقعی نیز متمرکز شود.

(10 بخش 100 مگا بایتی + یک بخش 20 مگابایتی)

  • لطفاً ابتدا همه بخش ها را دانلود کرده و سپس با استفاده از نرم افزار Winrar اقدام به اکسترکت کردن بخش اول نمایید. با این کار همه بخش ها بطور خودکار اکسترکت می شوند. 
پارت 1: حجم فایل 100MB
پارت 2: حجم فایل 100MB
پارت 3: حجم فایل 100MB
پارت 4: حجم فایل 100MB
پارت 5: حجم فایل 100MB
پارت 6: حجم فایل 100MB
پارت 7: حجم فایل 100MB
پارت 8: حجم فایل 100MB
پارت 9: حجم فایل 100MB
پارت 10: حجم فایل 100MB
پارت 11: حجم فایل 20MB

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.